wtorek, 17 stycznia 2017

Top 5 niesamowitych domów na wsi

W dzisiejszym poście przedstawię Wam 5 najbardziej niesamowitych domów na wsi J


Każdy posiada pragnienie wolności, niezależności i swobody, życie bez większych trosk i zmartwień to dokładnie to, o czym większość ludzi marzy, nawet jak się do tego nie przyznaje.  

Oczywiście, mieszkanie na wsi ma swoje plusy i minusy, przede wszystkim pierwszą wadą takich planów jest to, że dochodzi nam wiele nowych obowiązków (na przykład dbanie o ogród, pole, zwierzęta, dom). 

Jednak może warto się tego podjąć, a cenić sobie spokój, daleką odległość od dużych, zatłoczonych i śmierdzących miast?

Ja, oglądając te zdjęcia, rozmarzam się i rozmyślam o tym, jakby tu spakować torbę, wziąć nogi za pas i znaleźć w podobnym miejscu J





A Wy co sądzicie o mieszkaniu na wsi? Który dom podoba się Wam najbardziej?

  1. Piękny, angielski domek


Utrzymany w starym stylu, szczególnie podoba mi się w nim połączenie kolorów – białego, szarego oraz miętowego, co dodaje mu oryginalności. I chociaż na angielskich wsiach tego typu domków nie brakuje, naprawdę warto zobaczyć go na żywo. Mały, zgrany, z pozoru bardzo przyjazny domek, aż zaprasza do wejścia i obejrzenia wnętrza. 


2. Oryginalny domek z ozdobnym zewnętrznym kominem



W tym domku od razu zwrócił moją uwagę piękny, ozdobny komin. Dom składa się jakby z dwóch części, na pierwszy plan wysunięty jest właśnie komin oraz wejście do środka, z tyłu, schowana za drzewami jest dalsza jego części. Przez to, z pozoru mały domek, w rzeczywistości może być całkiem sporym budynkiem J

3. Duży dom z niesamowicie uroczą werandą dookoła



Moją uwagę zwróciła tu przede wszystkim niesamowita weranda okrążająca cały budynek, świetna na jesienne wieczory przy herbacie. Dom został pomalowany na kolory bieli oraz odcienie niebieskiego, co sprawia, że jest bardzo spokojny i przyjemny dla oka.


 4. Zdjęcie przedstawia typowy wiejski dom.



Duży, solidny, widać że praktyczność wyprzedza estetykę. Jednak i ten budynek zwrócił moją uwagę, jest idealnym przykładem na to, jak wiele można zasłonić pięknym ogrodem oraz bujną roślinnością. Dwa wejścia, dużo małych okien dodaje mu trochę zbyt ciężkiego wyglądu.


5. Dom z ciężkim dachem


Bynajmniej nie chodzi mi tu o ciężar tego dachu, jego budowa i kształty sprawiają, że mamy wrażenie jakby ściany niemal uginały się pod nim. Piękne zakratowane okna dodają odmienności i tajemniczości, a delikatny płotek i pnący się bluszcz daje nam widoczne działanie ręki estety. Brakuje tylko wygrzewającego się na trawie kotka :)


Kliknijcie G+1, aby polecić mojego bloga :)

 Inne artykuły:





4 komentarze:

  1. Hejka, ja bym wybrała 3. Uwielbiam duże domy :* Superancki artykuł, naprawdę z dobrym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Malutkie, trochę jak dla Hobbita ale bardzo klimatyczne:)
    Ciekawe, czy w środku jet trochę miejsca?
    Trochę mi przypomina zabawę w dom za wersalką... hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Maryjanie, bardzo cieszę się, że mój post przypomniał Ci dzieciństwo :) Rzeczywiście wydają się dosyć malutkie, ale na przykład dom numer 3 jest już jednym z większych :) Możliwe, że przypominają domki hobbitów, są w angielskim stylu, więc może Tolkien w pewien sposób wzorował się na budynkach "staroangielskich" :)

      Usuń